zondag 19 juni 2011

La Dentelle et le Ruban

Who doesn't love the romance and vintage touch of lace and silkyness and grace of satin ribbons.... 

Well, I adore both of them! There are only few cakes I've made, that weren't combined with both or just one of them.

On my shelf, two big glass jars protect my pretty treasures.... 

*******************************************************************************

Wie houdt niet van de romantiek en vintage touch van kant en het zachte en gracieuze van satijnlint....

Ik adoreer beide! Er zijn maar enkele taarten die ik niet gecombineerd heb met beide of alleen een van beide.

Twee grote weckpotten herbergen mijn lieflijke schatten....


"I consider lace to be one of the prettiest imitations ever made of the fantasy of nature; lace always evokes for me those incomparable designs which the branches and leaves of trees embroider across the sky, and I do not think that any invention of the human spirit could have a more graceful or precise origin."

Coco Chanel, April 29, 1939  



Have a great sun- and fathers day!


Best Blogger Tips

3 opmerkingen:

  1. wat super mooi die weckpotten met je linten en kanten :D! En is dat behang op de achtergrond, wow echt zo mooi :D!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel! :) Ben een soort van verzameling gestart van weckpotten haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love lace and pretty ribbons,i always use them in my parties :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine