zaterdag 2 april 2011

Button cake #3

Made for my neighbour who loved my ivory button cake that I made last year.

For a while I wanted to try out my new ivory color on a cake with white decorations. So I decided to make the base ivory and the buttons completely white, painted with pearl dust.
Finished with a ivory pearl border.

Result; simplicity with a vintage edge.

In Dutch:

Gemaakt voor mijn buurvrouw. Ze vond mijn ivoorkleurige knopentaartje van vorig jaar zo mooi en wilde graag een knopentaart voor haar verjaardag.

De combinatie van ivoor en wit wilde ik al een tijdje uitproberen. Daarom besloot ik de basis in donker ivoor te maken en de knopen in wit met een wit parelmoeren glansje. Om de bovenkant niet te leeg te laten heb ik het geheel afgemaakt met een parelrand in de kleur van de basis.

Het resultaat: simpel met een tikje vintage.







Best Blogger Tips

1 opmerking:

Hartelijk dank voor de reactie!
Ik lees ze altijd en ben er ontzettend blij mee! Bij een vraag zal ik sowieso altijd reageren.

Groetjes,

Nadine